ליצמן לאברכים: "הכספים שהשגנו שייכים לכם, לא למנהלי הכוללים"

"עבדנו קשה במו"מ הקואליציוני כדי לקבל רטוראקטיבי את התקציבים לקצבאות הילדים ולאברכי הכוללים. הם שייכים לאברכים - עד השקל האחרון"
משה נתנאל 3 Comment on ליצמן לאברכים: "הכספים שהשגנו שייכים לכם, לא למנהלי הכוללים"

בכינוס של "איחוד מוסדות גור", נשמע ליצמן משוחרר מתמיד: "שהכסף יגיע לאברכים עד השקל האחרון, בלי שמירת הזמנים ותירוצים שונים" • חשף: האדמו"ר מגור עומד מאחורי הדרישה לתשלומים הרטוראקטיביים • על הקנאביס: "אומרים שאני ליברלי, בדיוק להפך"

"עבדנו קשה במו"מ הקואליציוני כדי לקבל רטוראקטיבי את התקציבים לקצבאות הילדים ולאברכי הכוללים. הם שייכים לאברכים - עד השקל האחרון"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כל התקציבים שהועברו לכוללים רטוראקטיבית לא שייכים למנהלים אלא אך ורק לאברכים, בלי התניה של שמירת הזמנים או תירוצים אחרים". כך הכריז הערב שר הבריאות יעקב ליצמן. "עבדנו קשה במו"מ הקואליציוני כדי לקבל רטוראקטיבי את התקציבים לקצבאות הילדים ולאברכי הכוללים. הם שייכים לאברכים – עד השקל האחרון".

ליצמן אמר את הדברים בכינוס בבנייני האומה של "איחוד מוסדות גור", בפני מאות מתומכי המוסדות, נכבדי הקהילה וראשיה. ליצמן היה נשמע משוחרר נוכח הקהל הביתי, והתייחס בפתיחות למגוון נושאים שעל הפרק. 'קול חי' מביא בלעדית את הדברים.

"אנחנו החרדים מקבלים ארבעה פעמים את אותו מיליארד שקלים", אמר בציניות, "בפעם הראשונה אנחנו מקבלים את המיליארד בדרישה שלנו בהסכם הקואליציוני, פעם שנייה כשחותמים על ההסכם, פעם שלישית כשלא נותנים לנו ואנחנו דורשים את זה, פעם רביעית כשמאשרים את התקציב בוועדה. 4 פעמים מדברים על מיליארד אבל זה אותו מליארד…".

ליצמן חשף כי ההתעקשות במו"מ על תשלומים רטוראקטיביים, הגיעו נחרצות מפי האדמו"ר מגור, שהוביל את הקו שנגד כל הסיכויים הצליח להכניס סכומים משמעותיים כמעט לכל בית חרדי.

בהמשך התייחס לרפורמת הקנאביס: "הביאו לי 40 סוגים של עשבים, כדי שאכיר אותם. לוחצים עליי בלי סוף לאשר לייצא קנאביס – זה לא יקרה. אומרים שאני ליברלי, אבל בדיוק להפך. אני דואג שיהיה רק למי שמגיע לו ושהוא יקבל את זה ביתר קלות".

ליצמן חלק שבחים רבים לאנשי הלשכה שלו, המהווים נדבר מרכזי בהצלחתו, והניח לציבור לעשות חשבון של ממוצע חודשי, בכמה פניות טיפל בכל חודש, אם בך כל הפניות בעשרת החודשים בהם הוא מכהן בתפקיד עולים ל – 20,000… "לפעמים אנשים מגזימים, אדם מתקשר בדרך לחדר מיון, רוצה שיקבלו אותו עם פרחים, יפרסו שטיחים. צריכים להיות ענייניים, ואנחנו נוכל להמשיך לטפל כפי שצריך בכל פנייה משמעותית", סיים.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    איפה ההדיוט הזה היה כשראשי כוללים לקחו הלוואות לשלם לאברכים, הוא היה עסוק באיסוף כספים עבור גור בלבד, אז שישתוק

  2. 2

    פקידי משרד הבריאות (בעיקר המשקרד בפ"ת) משגעים את גני הילדים החרדיים עם דרישות להוצאות אדירות על פיתוח חצרות סככות קשיחות מעל ארגזי החול (לשיטתם חול ים שמגיע מים אסור שירטב חלילה בגנים חרדיים…)ועוד ועוד וכך מקיזים פקידי משרד הבריאות אחוזים גדולים של תקצוב כתנאי לקבלת רשיונות ותקצוב(עלוב גם כך) ממשרד החינוך, האם ליצמן יכול לעצור את ההשתוללות של עובדי משרדו?

  3. 1

    כן !
    תפנה אליו ויעזור לך ללא קשר לקהילתך או מפלגתך